GMINA OBORNIKI. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach kontynuuje wprowadzanie nowych rozwiązań dla swoich klientów.
Od 2024 roku firma rozpoczęła stopniowe przechodzenie na jednomiesięczny cykl rozliczeniowy. Jak twierdzi, zmiana ta ma na celu poprawę kontroli nad wydatkami, ponieważ skrócony okres rozliczeniowy umożliwia klientom lepsze monitorowanie zużycia wody i skuteczniejsze planowanie budżetu.
Jednocześnie comiesięczne odczyty pozwalają na dokładniejsze i szybsze rozliczenia, eliminując konieczność długiego oczekiwania na faktury. Kolejnym udogodnieniem będzie wprowadzenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (E-BOK), które od lutego 2025 roku umożliwiać będzie klientom zarządzanie swoimi rozliczeniami online, podawanie stanu licznika oraz opłacanie rachunków w dogodnym dla siebie momencie.
Jednomiesięczny cykl rozliczeniowy został wdrożony w takich lokalizacjach jak Uścikówiec, Oborniki – Osiedle za Wartą, Bogdanowo, Uścikowo Folwark, Objezierze oraz Ocieszyn. Realizacja tego projektu jest możliwa dzięki systematycznej wymianie tradycyjnych liczników na nowoczesne urządzenia umożliwiające radiowe odczyty.
Aktualnie zespoły PWiK prowadzą prace wymiany liczników w blokach w Bogdanowie.