Żabki w walce z koronawirusem

Żabki w walce z koronawirusem

ZIEMIA OBORNICKA. FIrma Żabka dziękuje franczyzobiorcom oraz pracownikom sklepów z naszego regiunu i przekazuje 4,5 mln zł na walkę z koronawirusem.

Firma zwróciła się w oficjalnym liście do premiera i zadeklarowała pełne wsparcie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim. – Z uznaniem i uwagą śledzimy działania podejmowane przez Radę Ministrów w obliczu stanu zagrożenia epidemicznego. Priorytetem dla nas wszystkich jest bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich Polaków. Jesteśmy przekonani, że warunkiem niezbędnym do skutecznego zmierzenia się z obecną sytuacją nadzwyczajną jest wspólne działanie. Mamy świadomość jak ważną rolę odgrywa obecnie administracja państwowa – doceniamy zaangażowanie pracowników służby zdrowia, ministerstw oraz nadzorowanych przez nie jednostek. Z tego względu, jako sieć postanowiliśmy wesprzeć finansowo instytucje, które pełnią strategiczną rolę w rozwiązywaniu problemów, które dotyczą nas wszystkich – powiedział Tomasz Suchański, prezes firmy Żabka Polska.

Żabka w obliczu rozwoju COVID-19 wprowadziła szereg rozwiązań dla franczyzobiorców, pracowników sklepów, a także pracowników biurowych oraz pracowników centrów logistycznych, aby podnieść ich bezpieczeństwo i prewencyjnie działać na rzecz nierozprzestrzeniania się wirusa. W sklepach ograniczone zostały godziny funkcjonowania, franczyzobiorcy otrzymali środki dezynfekujące, rękawiczki, montowana są przegrody pleksi oddzielające kasjerów od klientów. Franczyzobiorcy mogą również określać liczbę osób, które przybywają w jednym czasie w sklepie. W centrach logistycznych został podwyższony reżim higieniczny.

Dzięki odpowiedzialności i zaangażowaniu w tych pełnych wyzwań warunkach ponad 4,5 tys. franczyzobiorców, pracowników sklepów i centrów logistycznych, a także pracowników biurowych mogliśmy błyskawicznie wdrażać wszelkie zmiany wskazywane jako rekomendowane przez Główny Inspektorat Sanitarny i inne instytucje do tego powołane. Dziękuję wszystkim, że wspólnie możemy nadal zapewniać klientom dokonywanie codziennych zakupów – dodał prezes Suchański.

Podobne artykuły