Klientom Kauflandu ginęły pieniądze: firma zapewnia, że kupującym nic nie grozi

OBORNIKI. Jak udało się nam dowiedzieć, karty płatnicze niektórych klientów sieci Kaufland zostały w dziwnych okolicznościach obciążone dodatkowymi opłatami. Przedstawiciele firmy zapewniają, że „wpadka” szybko została wyłapana, a pieniądze zwrócone. Lepiej jednak sprawdzić swoje konto, jeżeli kupowało się w tej sieci w ostatnim czasie.
Market Kaufland znajduje się także w Obornikach. Czy i tu były takie przypadki? Podobno z kont kupujących znikały kwoty od 100 do nawet 400 złotych?
Od przedstawiciela sieci Michała Ostrowidzkiego z biura prasowego Kaufland dowiedzieliśmy się, że: W wyniku nieprawidłowego zachowania jednego z komponentów IT, 16 listopada nastąpiło niewłaściwe rozliczenie części transakcji przeprowadzonych przez klientów Kaufland. Systemy bezpieczeństwa eService natychmiastowo wykryły zdarzenie i niezwłocznie, jeszcze tego samego dnia, przesłaliśmy do banków informacje o unieważnieniu tych transakcji. Skutkiem był natychmiastowy zwrot środków na konta klientów.
Wyjaśnienie jest jasne, ale wciąż pozostają wątpliwości, czy płacenie za zakupy w Kauflandzie kartą jest bezpieczne. Tym bardziej, że transakcje miały być dokonywane przy użyciu PIN-u. Firma zapewnia jednak, że klientom nic nie grozi.

Podobne artykuły