Komunikacja: listy ludzie piszą

Komunikacja: listy ludzie piszą

OBORNIKI. Komunikacja gminna jest prawie zawsze postrzegana jako bardzo pomocna i doskonale zorganizowana, choć czasami można to i owo jeszcze poprawić. Otrzymujemy w tej sprawie listy, maile i informacje, z którymi zawsze dzielimy się z burmistrzem Piotrem Woszczykiem.

Jedną z ostatnich informacji była ta pochodząca od pani Julii, która napisała:  – Chciałabym wypowiedzieć się na temat komunikacji miejskiej w naszym mieście. Systematycznie od kilku lat korzystam z autobusów, uważam że w ostatnim czasie znacznie poprawiły się rozkłady, autobusy jeżdżą częściej na linii 33, z której korzystam na co dzień. Udogodnieniem jest również zmiana busów, w których latem nie jest gorąco i można swobodnie jechać. Jednak, sądzę że powinna zmienić się godzina wyjazdu autobusu linii 33 z dworca autobusowego z godziny 17:10 na chociażby 17:15, ponieważ bus linii 21 jest planowo na dworcu o 17:11, co uniemożliwia kontynuowanie dalszej jazdy. Dla starszych ludzi przejście z ulicy Kopernika na dworzec może być dość dużym problemem, dlatego wolą udać się na przystanek z ulicy Piłsudskiego i na dworcu przesiąść się do busa nr 33. Kolejną sprawą, już niezbyt przyjemną, jest kierowca, który w tym tygodniu jeździ busem nr 33. Wczoraj przez całą drogę, kiedy prowadził autobus wyjeżdżający z ROD Relax o godzinie 14:17, rozmawiał przez telefon, co skutkowało pomyleniem przez kierowcę trasy i opóźnienie 10-minutowe. Dziś sytuacja się powtórzyła. Kierowca zajęty rozmową nie zatrzymał się na przystanku i kolejny raz się spóźnił. 

Informacja trafiła już do Piotra Woszczyka, który żadnego takiego przypadku nie „odpuszcza”,  a za jego pośrednictwem do zarządcy spółki realizującej przejazdy autobusowe. Nie znamy jeszcze jego decyzji, mamy jednak nadzieję, że „rozgadany” kierowca zostanie odpowiednio zdyscyplinowany. Burmistrz obiecał też zrewidować rozkład jazdy i wnieść do niego sugerowane poprawki.

Podobne artykuły